fbpx

Poniedziałek - Piątek
9:00 - 17:00

Godziny Otwarcia

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 2015

Galeria zdjęć

Czasami mniej znaczy więcej

I dokładnie tak jest z Fordem Mustangiem z najmniejszym silnikiem oferowanym przez Forda, a więc 4 cylindorowym 2.3 EcoBoostem. Mniejsza pojemność w stosunku do rzędowej V6 (produkowanej jedynie na USA, 2.3 występował oczywiście też w Europie do 2020 roku) zapewnia całkiem niezłe osiągi, bo kilkanaście koni mechanicznych więcej niż V6 i lepszą dynamikę dzięki turbodoładowaniu z nie małej turbiny. Do tego 2.3 dostępny jest też w wersji Premium z pakietem wewnętrznym (wentylowane i podgrzewane fotele skórzane, system multimedialny, tryby sportowe jazdy i cała masa innych dodatków). Wersja z silnikiem V6 dostępna w USA niestety była produkowana tylko w wersji Base. Oznacza to tyle, że z wyposażenia mamy absolutne minimum. Jednak we wszystkim jest też haczyk. Nasz Mustang 2.3, importowany z USA nie brzmi jak Muscle Car, w zasadzie to nie brzmi też jak Pony Car. Nie ma tu bulgoczącego, basowego wydechu a dźwięk silnika przypomina nam raczej Forda Mondeo. Amerykanie znaleźli na to sposób. System głośników wewnątrz auta jest zintegrowany z systemem, który imituje dźwięk V8. Ale tylko w środku. Chociaż i z 2.3 EB można wykrzesać niezły dźwięk po modyfikacjach wydechu, nasz klient zdecydował, że zostanie przy oryginalnym zestawie.

A gdzie znaczek na grillu?

Dobre pytanie. Wiele aut, które szukamy dla klientów to samochody po lekkich kolizjach czy stłuczkach. Szukając 2.3 EB znaleźliśmy auto, które stało na placu jedynie bez zderzaka i lamp. Po dokładnej weryfikacji okazało się, że chłodnica, podłużnice i elementy pod maską są nienaruszone. Dodatkowo, auto kilka tyś mil przed szkodą, zostało wystawione na sprzedaż przez dealera Forda w USA i przeprowadzono w nim serwis oraz diagnozę na ponad 150 punktów kontrolnych. Można powiedzieć, że pewniaczek. Po przeprowadzeniu procedury importu z USA należało znaleźć zderzak a nasz klient zdecydował, że szukamy odpowiednika wersji GT350 jednak bez emblematu Shelby. Udało się znaleźć dokładnie to czego szukaliśmy. Do tego lekka modyfikacja maski (z wersji GT z wlotami powietrza) i mamy świetną bazę pod dalsze modyfikacje. Znaczka na grillu ostatecznie nie ma, naszym zdaniem zdecydowanie na plus jeśli chodzi o walory estetyczne.

Dla kogo 2.3?

Mustang musi być tylko z V8. Każdy właściciel Mustanga to usłyszał, jednak ile w tym prawdy? Jeśli potrzebujemy auta na co dzień, które nada się zarówno na zakupy, przewiezienie sporadycznie dwóch trzech pasażerów,  a czasem nawet w dłuższe trasy to zdecydowanie da się jeździć w bardzo komfortowych warunkach a przy oszczędnej jeździe, spalanie rzędu 8 litrów/100km na komputerze pokładowym nikogo nie dziwi. Do tego stosunkowo tani serwis jak w popularnych autach europejskich. Duża dostępność części zamiennych powoduje, że koszty utrzymania są na bardzo rozsądnym poziomie. 2.3 EcoBoost z pewnością nie jest dla kogoś kto szuka rasowego brzmienia V8 a kogoś komu zależy na bardzo dobrym wyposażeniu, dobrych cenach części i serwisu oraz świetnym spalaniu. Oczywiścia Forda Mustanga nie kupuje się z rozsądku, tylna kanapa praktycznie nie istnieje, jest dużo plastiku, zawieszenie jest bardzo sztywne jednak wszystkie te wady znikają gdy wbijamy pierwszy bieg. I to cała kwintesencja tego legendarnego modelu. Jeśli chcecie sprowadzić z USA Forda Mustanga 2.3, (z dachem albo Convertible czyli kabrio), w Ponti doradzimy, jak przeprowadzić procedurę importu i kupić 4 cylindrowego Forda Mustanga w dobrej cenie. 

Kategoria
Marka
Model
Rok produkcji
Pojemność skokowa
Rodzaj paliwa
Skrzynia biegów
Napęd
Typ
Ilość drzwi

Samochód osobowy
Dodge
Journey 
2015
3.6L / 235 KM
Benzyna
Automatyczna 6 stopniowa
Na wszystkie koła
Crossover
5

Szukasz podobnego auta?
Wypełnij formularz i zapytaj o dostępność!

Wypełnij formularz

i opowiedz nam wstępnie o tym jaki samochód Cię interesuje, a my chętnie przygotujemy kalkulację i przygotujemy specjalne rabaty!