Mustang musi być tylko z V8. Każdy właściciel Mustanga to usłyszał, jednak ile w tym prawdy? Jeśli potrzebujemy auta na co dzień, które nada się zarówno na zakupy, przewiezienie sporadycznie dwóch trzech pasażerów, a czasem nawet w dłuższe trasy to zdecydowanie da się jeździć w bardzo komfortowych warunkach a przy oszczędnej jeździe, spalanie rzędu 8 litrów/100km na komputerze pokładowym nikogo nie dziwi. Do tego stosunkowo tani serwis jak w popularnych autach europejskich. Duża dostępność części zamiennych powoduje, że koszty utrzymania są na bardzo rozsądnym poziomie. 2.3 EcoBoost z pewnością nie jest dla kogoś kto szuka rasowego brzmienia V8 a kogoś komu zależy na bardzo dobrym wyposażeniu, dobrych cenach części i serwisu oraz świetnym spalaniu. Oczywiścia Forda Mustanga nie kupuje się z rozsądku, tylna kanapa praktycznie nie istnieje, jest dużo plastiku, zawieszenie jest bardzo sztywne jednak wszystkie te wady znikają gdy wbijamy pierwszy bieg. I to cała kwintesencja tego legendarnego modelu. Jeśli chcecie sprowadzić z USA Forda Mustanga 2.3, (z dachem albo Convertible czyli kabrio), w Ponti doradzimy, jak przeprowadzić procedurę importu i kupić 4 cylindrowego Forda Mustanga w dobrej cenie.